ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شاه دل

بار آخر! دست آخر!
من ورق را با دلم بر میزنم!
بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل ! با دلت دل حکم کن! ... حکم دل ...
هر که دل دارد بیاندازد وسط تا که ما دلهایمان را رو کنیم!
دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود!
پس به حکم عشق بازی می کنیم
این دل من رو بکن حالا دلت را!
دل نداری ؟! بر بزن اندیشه ات را ...
حکم لازم!!! دل سپردن، دل گرفتن، هر دو لازم...

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت18:01---16 آذر 1391
ارش جان دادا وبلاگ قشنگه ایشالله موفق باشی همیشه پاسخ: مرسی رهاجان توهم همیشه موفق باشی

nasim
ساعت17:32---16 آذر 1391
خیلی قشنگ بود



امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی پاسخ:مرسی نسیم جان منم واست ارزوی خوشبختی دارم امیدوارم همیشه خوش باشی


ساعت22:52---15 آذر 1391
پاسخ:مرسی که اومدی ابجی ارزو ادم هم باید عاشق باشه هم بدبخت اگه هردوتاش باشه چه بهتر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 22:14 | |